Μεταφορικά & Επιστροφές
Fast Info για να μην ψάχνετε:
- Οι αποστολές μας γίνονται με ΕΛΤΑ ή ACS Courier.
- Για παραγγελίες 22€ και άνω, τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής είναι δωρεάν. Για παραγγελίες κάτω των 22€, τα έξοδα αποστολής είναι τρία (3) ευρώ και πέντε (5) ευρώ αν επιλέξετε τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή.
- Εφόσον η παραγγελία σας τοποθετηθεί μέχρι τις 13.00 καθημερινές, θα γίνεται προσπάθεια η αποστολή σας να αναχωρεί άμεσα την ίδια μέρα.
- Οι τρόποι πληρωμής είναι μέσω Viva Payments με κάρτα, με IRIS, με αντικαταβολή και με Άμεση Τραπεζική Μεταφορά.
- Για Άμεση Τραπεζική Μεταφορά: IBAN (Viva): GR7770100000000671967045903 και Δικαιούχος: Europe Trading IKE
- Εάν λάβετε ελαττωματικό προϊόν ή εάν προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, επικοινωνήστε αμέσως με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 210 42 24 520 για περισσότερες λεπτομέρειες.
- Οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται εντός το αργότερο 14 ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησής σας (δηλ. από την επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών).
- Επιστροφές γίνονται αποκλειστικά και μόνο προς την Εταιρεία μέσω του συνεργαζόμενου μεταφορέα (ΕΛΤΑ ή ACS Courier) αφού πρώτα επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 210 42 24 520 για να μας ενημερώσετε σχετικά με το διαπιστωμένο πρόβλημα που έχει προκύψει σε συγκεκριμένο προϊόν.
Αναλυτικά
Παράδοση
Αποστολές Προϊόντων γίνονται εντός Ελλάδος σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις της εφαρμοστέας νομοθεσίας, στον τόπο που μας έχετε υποδείξει μέσω συνεργαζόμενου μεταφορέα. Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται ανάλογα με το τόπο αποστολής των Προϊόντων και καλύπτεται από την Εταιρία αποκλειστικά για τις αγορές άνω του συνολικού ποσού των 22 ευρώ. Το κόστος αποστολής/αντικαταβολής βαρύνει εσάς για αγορές συνολικού ποσού μικρότερου των 22 ευρώ και κυμαίνεται στα πέντε (5) ευρώ αν επιλέξετε τρόπο πληρωμής στο courier με την παράδοση. Εφόσον το Προϊόν που παραγγείλετε είναι άμεσα διαθέσιμο στις αποθήκες μας κι εφόσον δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι που να μας αναγκάζουν να αναστείλουμε προσωρινά ή μόνιμα τις πωλήσεις ενός Προϊόντος, θα γίνεται προσπάθεια οι αποστολές να εκτελούνται άμεσα, ακόμα και την ίδια μέρα αν η παραγγελία σας έχει γίνει έως και τις 13.00 καθημερινή.
Σε κάθε περίπτωση, η Εταιρεία οφείλει να εκπληρώσει την παροχή της σύμβασης το αργότερο εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας εκτός αν αναφέρουμε σε εμφανές σημείο της ιστοσελίδας μας διαφορετικές οδηγίες.
Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η παραγγελία σας να εκτελεστεί άμεσα ή σε εύλογο χρόνο και εντός του χρονικού ορίου που έχουμε θέσει αμέσως παραπάνω, ωστόσο η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το Προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή λ.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ή ενημερωμένα, ή αν το προϊόν δεν πέρασε τον έλεγχο καταλληλότητας για να αποσταλεί.
Διότι καθυστέρησε η αποστολή του Προϊόντος από τον προμηθευτή μας, καθυστέρησε στο τελωνείο ή στη μεταφορά του και δεν το έχουμε στις αποθήκες στο χρόνο που υπολογίζαμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το Προϊόν (αν πρόκειται για παραγγελία περισσότερων Προϊόντων) ή να σας προτείνουμε κάποιο άλλο αντίστοιχο Προϊόν ή αν θέλετε επιστροφή χρημάτων.
Το Προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο λόγω κατάργησης. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
Κατά την παράδοση της παραγγελίας σας από τον συνεργαζόμενο μεταφορέα ίσως σας ζητηθεί να επαληθεύσετε την ηλικία σας (άνω των 18 ετών). Η επαλήθευση θα γίνεται με επίδειξη επίσημου εγγράφου (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης). Στην περίπτωση που επαλήθευση της ηλικίας σας δεν είναι δυνατή για οποιονδήποτε λόγο ή προκύπτει από την επίδειξη του επίσημου εγγράφου ότι είστε κάτω των 18 ετών η αποστολή δεν θα παραδίδεται και η παραγγελία θα ακυρώνεται.
Υπαναχώρηση
Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους. Ωστόσο, εάν λάβετε ελαττωματικό προϊόν ή εάν προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, επικοινωνήστε αμέσως με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 210 42 24 520 για περισσότερες λεπτομέρειες.
Όσοι χρήστες προβαίνουν σε αγοραπωλησίες από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας ως καταναλωτές δύνανται να προβαίνουν σε υπαναχώρηση από την αγοραπωλησία εντός 14 ημερών από τη λήψη της παραγγελίας τους, με σχετική τους επικοινωνία προς Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρίας υπό τον όρο ότι αμφότερα το προϊόν και η σχετική δήλωση θα παραληφθούν από την Εταιρεία εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Κατόπιν της σχετικής ενημέρωσής σας, η Εταιρία θα συντονίσει και θα οργανώσει την παραλαβή του προς επιστροφή προϊόντος μέσω συνεργαζόμενου μεταφορέα μας.
Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το προϊόν που αποστέλλετε προς παραλαβή από την εταιρεία μας να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να είναι πλήρες με την αρχική συσκευασία του ακέραιη μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν, να έχουν διατηρηθεί οι σωστές συνθήκες συντήρησης και γενικά τα προϊόντα να μην έχουν υποστεί οποιαδήποτε μείωση της αξίας τους. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται: με την Απόδειξη Λιανικής/Τιμολόγιο Πώλησης.
Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω όροι η επιστροφή του τιμήματος που έχετε ήδη καταβάλλει, θα γίνεται απευθείας από εμάς ή σε συνεργασία με τον συνεργαζόμενο πάροχο πληρωμών ή με άλλο τρόπο εντός της χρονικής διάρκειας που προβλέπει ο νόμος στην περίπτωση της υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών (λόγου χάρη πιστωτική κάρτα κ.λπ.) ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τυχόν προμήθεια που θα σας χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.
Επισημαίνουμε ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά σας για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί, το δε προϊόν θα σας επιστραφεί με χρέωση παραλήπτη.
Το ανωτέρω δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά δεν εφαρμόζεται:
Στις περιπτώσεις που τα Προϊόντα έχουν αγορασθεί από φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση και δεν εμπίπτει στις προστατευτικές διατάξεις του Ν. 2251/1994. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ανάλογο κατάστημα.
Κατά τα λοιπά για τις εξαιρέσεις από το δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, τις προϋποθέσεις αυτού και την άσκηση του ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 3ιβ Ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει και κάθε άλλης (υπάρχουσας ή μελλοντικής) εφαρμοστέας νομοθεσίας.
Αλλαγή/ακύρωση παραγγελίας
Αλλαγή σε παραγγελία γίνεται δεκτή μόνο εφόσον η Επιβεβαίωση παραγγελίας δεν έχει αποσταλεί, ήτοι η παραγγελία να μην έχει ολοκληρωθεί και αποσταλεί. Προσοχή επισημαίνεται ότι μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας ΔΕΝ είναι δυνατή η αλλαγή της δηλωθείσας διεύθυνσης παράδοσης για λόγους ασφαλείας (καταπολέμηση απάτης).
Μπορείτε, εφόσον είστε καταναλωτής, να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στο άρθρο «2. Υπαναχώρηση» ανωτέρω ή την διαδικασία επιστροφής προϊόντων που προβλέπεται στο άρθρο.
Σε περίπτωση πάντως οποιουδήποτε προβλήματος επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 210 422 4520 για περαιτέρω λεπτομέρειες.
Πολιτική Επιστροφών Προβληματικών Προϊόντων εάν τύχατε σε δυσλειτουργικό προϊόν vape.
Τα ηλεκτρονικά τσιγάρα μιας χρήσης περιέχουν ηλεκτρονική πλακέτα, που τα κάνει ευάλωτα και ευπαθή σε ένα ποσοστό κάτω του 1%. Η HQD Greece, επιδιώκοντας πάντα να έχετε την απόλυτη ατμιστική εμπειρία, βρίσκεται δίπλα σας και σε αυτές τις στιγμές.
Οδηγίες Αντιμετώπισης σε Περίπτωση Δυσλειτουργίας
Ελέγξτε τις Ασφάλειες και τα Αυτοκόλλητα
– Σιγουρευτείτε ότι έχετε απομακρύνει από τη συσκευή όλες τις ασφάλειες και τα αυτοκόλλητα που σφραγίζουν το προϊόν και ότι δεν εμποδίζει τίποτα τις οπές εισαγωγής αέρα.
Πρόβλημα με το «Ρούφηγμα»
– Εάν το vape φαίνεται βουλωμένο, φυσήξτε από την εισαγωγή αέρα στο πίσω μέρος. Αν δείτε να βγάζει ατμό από την πάνω πλευρά, δοκιμάστε ξανά μετά από λίγα δευτερόλεπτα να ατμίσετε κανονικά.
Αλλαγή Γεύσης
– Εάν η γεύση δεν είναι αυτή που γνωρίζετε για το συγκεκριμένο vape, δοκιμάστε κάποια άλλη γεύση και επανέλθετε σε αυτό μετά από μερικές ημέρες. Υπάρχει περίπτωση να έχετε έρθει σε κορεσμό της και να μην αντιλαμβάνεστε την γεύση όπως πρέπει.
Πρόβλημα με Καμένη Γεύση
– Εάν η γεύση που λαμβάνετε είναι «καμένη», τοποθετήστε το vape ξανά στο κουτί του ανάποδα και αποθηκεύστε το όρθιο για 2 ημέρες. Δοκιμάστε ξανά μετά από αυτό το διάστημα.
Εάν τα Παραπάνω Βήματα δεν Αποδώσουν
Η Αγορά έγινε από το hqd.gr
– Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 210 422 4520 για περαιτέρω λεπτομέρειες. Προσοχή. Θα χρειαστούμε το LOT number της συσκευής που αναγράφεται πάνω στη συσκευασία.
– Εάν οι επιστροφές ξεπερνούν το 1% των συνολικών αγορών σας από το hqd.gr, μας αποστέλλετε τα προϊόντα με δική σας χρέωση. Εμείς τα αποστέλλουμε στο εργοστάσιο για πλήρη έλεγχο και, κατόπιν εντολής του εργοστασίου, προχωρούμε σε αποζημίωση των ελαττωματικών προϊόντων που εγκρίθηκαν αλλά και το κόστος της αποστολής τους προς εμάς.
Αγορά από Κατάστημα
– Επιστρέψτε το vape στο κατάστημα μαζί με τη συσκευασία που αναγράφει το LOT number και εκείνοι θα σας το αντικαταστήσουν.
Η HQD Greece είναι πάντα δίπλα σας, προσφέροντας άμεσες λύσεις για να απολαμβάνετε την καλύτερη δυνατή ατμιστική εμπειρία με τα προϊόντα μας.